Edukacja to jeden z najważniejszych elementów, o który musimy zadbać, wychowując dziecko. Nic dziwnego, że wielu rodziców chce, by ich pociechy m.in. dobrze posługiwały się angielskim. Jeśli pozwalają nam na to fundusze i możliwości, możemy zapisać syna lub córkę do szkoły językowej. Tylko jakie zajęcia wybrać: indywidualne czy może w grupie?
Wybór odpowiedniej formy nauki nie jest jednoznaczny. Musimy wziąć pod uwagę oczekiwania swoje, dziecka oraz to, na co chcemy położyć szczególny nacisk.
Zajęcia grupowe w szkole językowej – czemu warto?
Zajęcia z języka angielskiego w grupie przydadzą się wówczas, kiedy chcemy, by dziecko nie tylko pogłębiało kompetencje językowe, ale by miało także stały kontakt z rówieśnikami. Zdolność do pracy grupowej jest czasami równie istotna co inne umiejętności. Przy okazji zajęcia grupowe rodzą naturalną rywalizację, co z kolei stanowi doskonałą motywację do nauki.
Szkoła języka angielskiego Częstochowa http://tarkowski.edu.pl/ zapewnia opiekę doskonałych i dobrze wykwalifikowanych lektorów. Zajęcia grupowe mogą nas skusić wówczas, kiedy chcemy zapłacić nieco mniej, a poza tym zależy nam, by pociecha przełamała barierę językową i skupiła się na szlifowaniu angielskiego w mowie.
Zajęcia indywidualne w szkole językowej – czy są lepsze?
Zajęcia grupowe mają to do siebie, że nauczyciel angielskiego nigdy nie będzie w pełni skoncentrowany wyłącznie na naszym dziecku. Jego uwaga musi się rozproszyć na co najmniej kilka osób. Jeśli zatem uczniowi zdecydowanie łatwiej się skupić, kiedy ma bezpośredni kontakt z lektorem i pracuje z nim w formie 1:1, to zdecydowanie lepiej sprawdzą się zajęcia indywidualne.
Taka forma nauki jest przeznaczona przede wszystkim dla tych dzieci, które na co dzień mają trudności w nadążaniu za tokiem nauczania. Lekcje indywidualne skupią się wyłącznie na ich potrzebach i pomogą w poprawie ocen. Co prawda będziemy musieli zapłacić trochę więcej, jednak zyskujemy nieco większą elastyczność pod względem terminów lekcji (co przydaje się, gdy np. dziecko często choruje).